Chat with us, powered by LiveChat

Sønderborg Løve Apotek, Center Øst

Apoteker Gisela Weber Mezghani
Apotekets navn Sønderborg Løve Apotek, Center Øst
Adresse Grundtvigs Allé 179
Postnummer / by 6400 Sønderborg
Telefon 74 42 20 00
Faxnummer 74 42 20 31
E-mail soenderborgloeve@apoteket.dk
Hjemmeside https://soenderborgloeveapotek.dk
CVR-nummer 27057411

Denne uges åbningstider

  • Mandag
    09:00-18:00
  • Tirsdag
    09:00-18:00
  • Onsdag
    09:00-18:00
  • Torsdag
    09:00-18:00
  • Fredag
    09:00-18:00
  • Lørdag
    09:00-14:00
  • Søndag
    Lukket
Vagtåbent: Der henvises til vagtapoteket i Sønderborg
Læs mere om vagtåbent på apotekerne

Ventetid på Sønderborg Løve Apotek, Center Øst

Den gennemsnitlige ventetid hverdag:
8:14
Den gennemsnitlige ventetid weekend:
5:07

Distribution

  • Køventetid
    95% af vores kunder må højst vente 10 minutter før ekspeditionen begynder.Den gennemsnitlige ventetid må højst være 5 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Sidste måling udført i jan 23-juni 23 viser at målet overholdes ikke(kun 78,66% af apotekets kunder ventede højst 10 minutter og gennemsnitsventetid var på 6,2minutter)
  • Fejludlevering
    Der må højst registreres 0,02% fejludleveringer ved receptekspedition i forhold til antal ordinationer inden for de sidste 12 måneder
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Sidste måling udført i juli 23 viser at målet overholdes (fejlprocent på 0,006%)
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 2 fejl årligt i forbindelse med håndtering af dosispakket medicin
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Sidste måling udført for perioden jan 23-juni 23 viser at målet overholdes.0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Kundens behov for lægemidler skal i 98% af tilfældene opfyldes ved afhentning eller forsendelse , beregnet i forhold til det totale antal ordinationer
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    Sidste måling fra uge 10 2023 viser at målet overholdes 99,62%

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 90% af alle kunder, der henter receptmedicin til eget brug, eller eget mindreårige barn, herunder dosispakket medicin, samt håndkøbsmedicin inviteres til dialog og tilbydes information/rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    Sidste måling udført i april 23 viser at 93% af relevante receptkunder, samt relevante håndkøbslægemidler kunder blev inviteret til dialog og rådgivet som beskrevet i apotekets servicemål.93,75% af dosiskunder blev inviteret til dialog og rådgivet
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Alle forsendelseskunder informeres skriftligt om, at de kan kontakte apoteket ved behov for information og rådgivning og i alle tvivlstilfælde
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    Mål overholdes via forsendelsesbilag

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    1
  • Apotekets farmaceuter
    2
  • Apotekets farmakonomer
    11
  • Apotekets farmakonomelever
    3
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    12

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 87,0% 7,8% 5,3%
Landsgennemsnit 82,0% 12,3% 5,7%
Dosispakket medicin Apoteket 76,8% 15,6% 7,6%
Landsgennemsnit 80,3% 11,8% 7,9%
Oplysningerne vedrører perioden fra januar 2023 til juni 2023

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Fynshav Medicinudleveringssted

Apoteker Gisela Weber Mezghani
Apotekets navn Fynshav Medicinudleveringssted
Adresse Toftevej 2, Fynshav
Postnummer / by 6440 Augustenborg
Telefon 74 47 41 14
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 27057411

Denne uges åbningstider

  • Mandag
    09:00-19:00
  • Tirsdag
    09:00-19:00
  • Onsdag
    09:00-19:00
  • Torsdag
    09:00-19:00
  • Fredag
    09:00-19:00
  • Lørdag
    08:00-16:00
  • Søndag
    08:00-16:00

Høruphav Apoteksudsalg

Apoteker Gisela Weber Mezghani
Apotekets navn Høruphav Apoteksudsalg
Adresse Søndre Landevej 222, Høruphav
Postnummer / by 6470 Sydals
Telefon 74 41 50 02
Faxnummer 74 42 20 31
E-mail soenderborgloeve@apoteket.dk
Hjemmeside www.soenderborgloeveapotek.dk
CVR-nummer 27057411

Denne uges åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-17:30
  • Lørdag
    Lukket
  • Søndag
    Lukket
Vagtåbent: Der henvises til vagtapoteket i Sønderborg!
Læs mere om vagtåbent på apotekerne

Ventetid på Høruphav Apoteksudsalg

Der blev målt ventetid i uge 29 2023. 100% af vores kunder har ventet højst i 10 minutter inden ekspeditionen begynder og gennemsnitsventetid er på 1.2 minutter

Distribution

  • Køventetid
    Der måles ventetid minimum 2 gange årligt
  • Køventetid, målopfyldelse
    Der blev målt ventetid i uge 29 2023. 100% af vores kunder har ventet højst i 10 minutter inden ekspeditionen begynder og gennemsnitsventetid er på 1.2 minutter

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    1
  • Apotekets farmaceuter
    2
  • Apotekets farmakonomer
    11
  • Apotekets farmakonomelever
    3
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    12

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Automatisk indgangsdør

Nordborg Apotek

Apoteker Gisela Weber Mezghani
Apotekets navn Nordborg Apotek
Adresse Storegade 28
Postnummer / by 6430 Nordborg
Telefon 74 45 14 05
Faxnummer 73 45 15 15
E-mail nordborg@apoteket.dk
Hjemmeside https://soenderborgloeveapotek.dk
CVR-nummer 27057411

Denne uges åbningstider

  • Mandag
    09:30-17:30
  • Tirsdag
    09:30-17:30
  • Onsdag
    09:30-17:30
  • Torsdag
    09:30-17:30
  • Fredag
    09:30-18:00
  • Lørdag
    09:00-13:00
  • Søndag
    Lukket
Vagtåbent: Der henvises til vagtapoteket i Sønderborg!
Læs mere om vagtåbent på apotekerne

Ventetid på Nordborg Apotek

Den gennemsnitlige ventetid hverdag:
5:54
Den gennemsnitlige ventetid weekend:
4:09

Distribution

  • Køventetid
    95% af vores kunder må højst vente 10 minutter før ekspeditionen begynder.Den gennemsnitlige ventetid må højst være 5 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Sidste måling udført i jan23-juni 23 viser at målet overholdes ikke( 82,78 % af filialens kunder ventede højst 10 minutter og gennemsnitsventetid var på 5,2 minutter)
  • Fejludlevering
    Der må højst registreres 0,02% fejludleveringer ved receptekspedition i forhold til antal ordinationer inden for de sidste 12 måneder
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Sidste måling udført i juni 23 viser at målet overholdes (fejlprocent på 0,002%)
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 2 fejl årligt i forbindelse med håndtering af dosispakket medicin
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Sidste måling udført for perioden jan 23-juni 23 viser at målet overholdes.0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Kundens behov for lægemidler skal i 98% af tilfældene opfyldes ved afhentning eller forsendelse , beregnet i forhold til det totale antal ordinationer
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    Sidste måling fra uge 10 23 viser at målet overholdes -servicegrad 99,25%

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 90% af alle kunder, der henter receptmedicin til eget brug, eller eget mindreårige barn, herunder dosispakket medicin, samt håndkøbsmedicin inviteres til dialog og tilbydes information/rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    Sidste måling udført i april 23 viser at 96,30 % af relevante receptkunder, 92,31 % af dosiskunder samt 94,12 % af relevante håndkøbslægemidler kunder blev inviteret til dialog og rådgivet som beskrevet i apotekets servicemål
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Alle forsendelseskunder informeres skriftligt om, at de kan kontakte apoteket ved behov for information og rådgivning og i alle tvivlstilfælde
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    Mål overholdes via forsendelsesbilag

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    1
  • Apotekets farmaceuter
    2
  • Apotekets farmakonomer
    12
  • Apotekets farmakonomelever
    3
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    12

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Automatisk indgangsdør

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 87,4% 7,1% 5,5%
Landsgennemsnit 82,0% 12,3% 5,7%
Dosispakket medicin Apoteket 77,6% 13,9% 8,4%
Landsgennemsnit 80,3% 11,8% 7,9%
Oplysningerne vedrører perioden fra januar 2023 til juni 2023

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Sønderborg Løve Apotek, Perlegade

Apoteker Gisela Weber Mezghani
Apotekets navn Sønderborg Løve Apotek, Perlegade
Adresse Perlegade 28
Postnummer / by 6400 Sønderborg
Telefon 74 42 20 00
Faxnummer 74 42 20 20
E-mail loeveperlegade@apoteket.dk
Hjemmeside https://soenderborgloeveapotek.dk
CVR-nummer 27057411

Denne uges åbningstider

  • Mandag
    09:30-17:30
  • Tirsdag
    09:30-17:30
  • Onsdag
    09:30-17:30
  • Torsdag
    09:30-17:30
  • Fredag
    09:30-18:00
  • Lørdag
    09:30-14:00
  • Søndag
    Lukket
Vagtåbent: Der henvises til vagtapoteket i Sønderborg
Læs mere om vagtåbent på apotekerne

Ventetid på Sønderborg Løve Apotek, Perlegade

Den gennemsnitlige ventetid hverdag:
2:19
Den gennemsnitlige ventetid weekend:
2:41

Distribution

  • Køventetid
    95 % af vores kunder må højst vente 10 minutter før ekspeditionen begynder. Den gennemsnitlige ventetid må højst være 5 minutter.
  • Køventetid, målopfyldelse
    Sidste måling udført i juli 23 viser at målet overholdes. 96,7% af vores kunder venter højst 10 minutter før ekspeditionen begynder og gennemsnitsventetid ligger på 2,8minutter
  • Fejludlevering
    Der må højst registreres 0,02 % fejludleveringer ved receptekspedition i forhold til det samlede antal ordinationer inden for de sidste 12 måneder.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Sidste måling udført i juni 23 viser at målet overholdes.(fejlprocent=0,00)
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 2 fejl årligt opstået i forbindelse med håndtering af dosispakket medicin
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    måling i perioden jan 23-juni 23 mål overholdes 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Kundens behov for lægemidler skal i 98 % af tilfældene opfyldes ved afhentning eller forsendelse, beregnet i forhold til det totale antal ordinationer
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    Sidste måling fra uge 10 2023 viser at målet overholdes -servicegrad 98,98 %

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 90 % af alle kunder, der henter receptmedicin til eget brug , eller til eget mindreårige barn, herunder dosispakket medicin, samt håndkøbsmedicin, inviteres til dialog og tilbydes information/rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    Sidste måling fra april 23 viser at målet overholdes (100% af relevante receptkunder, dosiskunder og håndkøbslægemidler kunder bliver inviteret til dialog og rådgivet som beskrevet i apotekets servicemål)
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Alle forsendelseskunder informeres skriftligt om, at de kan kontakte apoteket ved behov for information og rådgivning og i alle tvivlstilfælde
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    mål overholdes via forsendelsesbilag

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    1
  • Apotekets farmaceuter
    2
  • Apotekets farmakonomer
    11
  • Apotekets farmakonomelever
    3
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    12

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Automatisk indgangsdør

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 81,5% 10,8% 7,8%
Landsgennemsnit 82,0% 12,3% 5,7%
Dosispakket medicin Apoteket 65,5% 23,7% 10,8%
Landsgennemsnit 80,3% 11,8% 7,9%
Oplysningerne vedrører perioden fra januar 2023 til juni 2023

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Tandslet Medicinudleveringssted

Apoteker Gisela Weber Mezghani
Apotekets navn Tandslet Medicinudleveringssted
Adresse Mommarkvej 268, Tandslet
Postnummer / by 6470 Sydals
Telefon 73 30 73 23
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 27057411

Denne uges åbningstider

  • Mandag
    07:30-18:00
  • Tirsdag
    07:30-18:00
  • Onsdag
    07:30-18:00
  • Torsdag
    07:30-18:00
  • Fredag
    07:30-18:00
  • Lørdag
    07:30-15:00
  • Søndag
    07:30-15:00