Aabybro Apotek

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Aabybro Apotek
Adresse Østergade 36
Postnummer / by 9440 Aabybro
Telefon 98 24 42 88
Faxnummer 98 24 16 22
E-mail aabybro@apoteket.dk
Hjemmeside www.aabybroapotek.dk
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-17:30
  • Lørdag
    09:00-13:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Aabybro Apotek

Tidspunkt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag
Morgen 9-11 2:06 2:12 3:06 2:00 2:08 1:59
Frokost 11-13 2:51 1:54 3:07 2:07 2:15 2:37
Tidlig eftermiddag 13-15 2:39 2:26 2:34 1:49 2:10
Sen eftermiddag efter 15 2:39 2:25 2:19 1:42 1:57
Hele dagen 2:34 2:16 2:45 1:54 2:07 2:19
Målingerne er angivet som minutter:sekunder. Målingen er baseret på kunder, der har trukket et ventetidsnummer i perioden 15-10-2018 til 10-11-2018

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Manglende medicinefterlevelse ved kronisk sygdom
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Influenzavaccinationer

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Den gennemsnitlige vente tid var 2,8 minutter i uge 41, 2017 og 2,0% af kunderne ventede i mere end 10 minutter.
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Vi overholder målet
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år samlet for alle 4 afdelinger.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi overholder målet
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    Vi kunne levere lægemidlet med det samme til 98,23% af kunderne - målt i uge 48, 2017.

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen
  • Apotekets farmaceuter
    Dorota Klimek; Hanna Vanisheuskaya; Abidirisak Iiman
  • Apotekets farmakonomer
    Michael Hasselgaard, Susanne Nielsen, Bodil Hansen, Sisse Træholt, Pia Houmann; Helle Bentzen; Amanda Hemmingsen
  • Apotekets farmakonomelever
    Tenna Hjorth Larsen; Sofie Nielsen; Helene Nør Andersen
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    Inger Jensen, Birgitte

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Ingen hindringer!

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 57,8% 32,8% 9,4%
Landsgennemsnit 76,1% 15,8% 8,2%
Dosispakket medicin Apoteket 73,8% 12,2% 14,0%
Landsgennemsnit 76,4% 10,5% 13,0%
Oplysningerne vedrører perioden fra april 2018 til september 2018

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Biersted Medicinudleveringssted

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Biersted Medicinudleveringssted
Adresse Stationsvej 27
Postnummer / by 9440 Aabybro
Telefon
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:00
  • Tirsdag
    09:00-17:00
  • Onsdag
    09:00-17:00
  • Torsdag
    09:00-17:00
  • Fredag
    09:00-17:00
  • Lørdag
    09:00-17:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Biersted Medicinudleveringssted

den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Sundhedstjek

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til årlige antal ordinationer
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% afkunderne skal kunne ekspederes umiddelbart
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Ok adgang

Birkelse Håndkøbsudsalg

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Birkelse Håndkøbsudsalg
Adresse Gl. Landevej 19
Postnummer / by 9440 Aabybro
Telefon 98 24 30 08
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    07:30-19:00
  • Tirsdag
    07:30-19:00
  • Onsdag
    07:30-19:00
  • Torsdag
    07:30-19:00
  • Fredag
    07:30-19:00
  • Lørdag
    07:30-17:00
  • Søndag
    07:30-17:00
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Birkelse Håndkøbsudsalg

Den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Sundhedstjek

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed

Blokhus Håndkøbsudsalg

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Blokhus Håndkøbsudsalg
Adresse Torvet 1
Postnummer / by 9492 Blokhus
Telefon 98 24 96 00
Faxnummer 98 24 80 38
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-20:00
  • Lørdag
    09:00-12:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Blokhus Håndkøbsudsalg

den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning
  • Rygeafvænning (i grupper)

Andre ydelser

  • Sundhedstjek

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed

Brovst Apotek

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Brovst Apotek
Adresse Østergade 16
Postnummer / by 9460 Brovst
Telefon 98 23 13 11
Faxnummer 98 23 26 85
E-mail brovst@apoteket.dk
Hjemmeside www.aabybroapotek.dk
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-17:30
  • Lørdag
    09:00-13:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Brovst Apotek

Tidspunkt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag
Morgen 9-11 2:15 1:46 2:48 2:18 2:14 2:30
Frokost 11-13 3:25 2:02 2:24 2:31 3:33 2:44
Tidlig eftermiddag 13-15 2:44 1:34 2:34 3:28 2:44
Sen eftermiddag efter 15 2:48 2:25 1:45 2:01 2:54
Hele dagen 2:49 1:59 2:20 2:35 2:52 2:37
Målingerne er angivet som minutter:sekunder. Målingen er baseret på kunder, der har trukket et ventetidsnummer i perioden 15-10-2018 til 10-11-2018

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Manglende medicinefterlevelse ved kronisk sygdom
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Influenzavaccinationer

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Den gennemsnitlige vente tid var 3,5 minutter i uge 41, 2017 og 6,7% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Vi har lavet 0,010% fejl i 2018
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år fordelt på alle 4 afdelinger.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har ingen fejludleveringer på dosis i 201
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Højst 2 % af kunderne må opleve at gå forgæves efter et lægemiddel
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    97,93% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2017)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    96,48% af kunderne blev tilbudt rådgivning (målt i uge 46 2016)
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen
  • Apotekets farmaceuter
    Dorota Klimek; Hanna Vanisheuskaya; Abidirisak Iiman; Christina Weidemann Pedersen
  • Apotekets farmakonomer
    Pia Houmann; Natasja Skovsgaard; Sisse Træholdt Jørgensen; Hanne Christensen
  • Apotekets farmakonomelever
    Tenna Hjorth Larsen; Sofie Nielsen; Helene Nør Andersen
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    Helle Steffensen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    God tilgængelighed

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 58,5% 32,6% 8,9%
Landsgennemsnit 76,1% 15,8% 8,2%
Dosispakket medicin Apoteket 71,0% 15,4% 13,5%
Landsgennemsnit 76,4% 10,5% 13,0%
Oplysningerne vedrører perioden fra april 2018 til september 2018

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Gjøl Håndkøbsudsalg

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Gjøl Håndkøbsudsalg
Adresse Limfjordsgade 53 Gjøl
Postnummer / by 9440 Aabybro
Telefon 98 27 70 04
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-20:00
  • Lørdag
    09:00-12:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Gjøl Håndkøbsudsalg

Den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning
  • Kolesterolmåling og rådgivning
  • Rygeafvænning, Kort samtale om rygning og rygestop

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed

Løkken Apotek

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Løkken Apotek
Adresse Jyllandsgade 13
Postnummer / by 9480 Løkken
Telefon 98 99 10 23
Faxnummer 98 99 20 37
E-mail aabybro@apoteket.dk
Hjemmeside www.aabybroapotek.dk
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-17:30
  • Lørdag
    09:00-13:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Løkken Apotek

den gennemsnitlige vente tid var 2,1 minutter i uge 41, 2017 og 1,1% af kunderne ventede i mere end 10 minutter.

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Manglende medicinefterlevelse ved kronisk sygdom
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Influenzavaccinationer

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    den gennemsnitlige vente tid var 2,1 minutter i uge 41, 2017 og 1,1% af kunderne ventede i mere end 10 minutter.
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til årlige antal ordinationer
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,0016% i 2018
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst forekomme en fejludlevering om året fordelt på alle 4 afdelinger.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Ingen fejludlevering på dosis i 2018
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Højst 2 % af kunderne må opleve at gå forgæves efter et lægemiddel
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,65% af kunderne kunne få deres lægemidler med det samme (målt i uge 48 2017)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    99,67% af kunderne blev tilbudt rådgivning
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen
  • Apotekets farmaceuter
    Abidirisak Iiman, Dorota Klimek, Hanna Vanisheuskaya
  • Apotekets farmakonomer
    Lone Lasborg; Lykke Stokbro; Michael Hasselgaard; Pia Houmann
  • Apotekets farmakonomelever
    Tenna Hjorth Larsen; Sofie Nielsen; Helene Nør Andersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    God tilgængelighed

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 58,3% 33,5% 8,2%
Landsgennemsnit 76,1% 15,8% 8,2%
Dosispakket medicin Apoteket 72,2% 13,9% 13,9%
Landsgennemsnit 76,4% 10,5% 13,0%
Oplysningerne vedrører perioden fra april 2018 til september 2018

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Moseby Håndkøbsudsalg

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Moseby Håndkøbsudsalg
Adresse Bleggravsvej, Moseby
Postnummer / by 9490 Pandrup
Telefon
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:00
  • Tirsdag
    09:00-17:00
  • Onsdag
    09:00-17:00
  • Torsdag
    09:00-17:00
  • Fredag
    09:00-17:00
  • Lørdag
    09:00-17:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Moseby Håndkøbsudsalg

Den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Sundhedstjek

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    pr.21.11.2016 overholdt vi vores mål
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed

Nørhalne Medicinudleveringssted

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Nørhalne Medicinudleveringssted
Adresse Bygaden 2
Postnummer / by 9430 Vadum
Telefon 98 26 83 03
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:00-17:30
  • Tirsdag
    09:00-17:30
  • Onsdag
    09:00-17:30
  • Torsdag
    09:00-17:30
  • Fredag
    09:00-20:00
  • Lørdag
    09:00-12:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Nørhalne Medicinudleveringssted

den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Sundhedstjek

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed

Pandrup Apotek

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Pandrup Apotek
Adresse Bredgade 3
Postnummer / by 9490 Pandrup
Telefon 98 244288
Faxnummer 98 20 47 37
E-mail aabybro@apoteket.dk
Hjemmeside www.aabybroapotek.dk
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    09:30-17:30
  • Tirsdag
    09:30-17:30
  • Onsdag
    09:30-17:30
  • Torsdag
    09:30-17:30
  • Fredag
    09:00-17:30
  • Lørdag
    09:00-13:00
  • Søndag
    Lukket
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Pandrup Apotek

Tidspunkt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag
Morgen 9-11 1:33 1:05 1:24 0:47 1:01 0:54
Frokost 11-13 1:24 1:21 2:47 0:55 2:49 2:05
Tidlig eftermiddag 13-15 1:39 1:06 1:03 0:47 2:44
Sen eftermiddag efter 15 1:30 1:13 1:56 1:09 1:47
Hele dagen 1:32 1:12 1:50 0:55 2:12 1:31
Målingerne er angivet som minutter:sekunder. Målingen er baseret på kunder, der har trukket et ventetidsnummer i perioden 15-10-2018 til 10-11-2018

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Manglende medicinefterlevelse ved kronisk sygdom
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Influenzavaccinationer

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    Den gennemsnitlige venteid er 2,7 minutter 2,2% af kunderne har ventet i mere end 10 min. Målt i uge 41, 2017.
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Der var 0,003% fejl i perioden 1/9-17 til 31/12-17
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst forekomme en fejludlevering om året for alle 4 afdelinger.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi havde en fejludlevering i dosis i 2017.
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Højst 2 % af kunderne må opleve at gå forgæves efter et lægemiddel
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    97,1% af kunderne kunne hente deres medicin med det samme. Vi arbejder på at opfylde vores mål.

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    99,52% af kunderne blev tilbudt rådgiving. Målt i uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen
  • Apotekets farmaceuter
    Dorota Klimek, Abidirisak Iiman, Hanna Vanisheuskaya
  • Apotekets farmakonomer
    Vibeke Hansson; Jane Høgh; Jane Nørregaard; Helle Bendtsen;
  • Apotekets farmakonomelever
    Helene Nør Andersen; Sofie Nielsen, Tenna
  • Apotekets øvrige medarbejdere
    Birgitte

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Der er let adgang

Apotekets udleveringspraksis

Her ses en tabel med oplysninger om apotekets udleveringspraksis i forhold til salg af receptmedicin, der kan substitueres. Substitution betyder, at vi udleverer et andet og billigere lægemiddel end det, lægen har skrevet på recepten. Lægemidlerne har samme virksomme stof.
A B C
Almindelige medicinpakninger Apoteket 59,0% 32,1% 8,9%
Landsgennemsnit 76,1% 15,8% 8,2%
Dosispakket medicin Apoteket 71,3% 14,6% 14,1%
Landsgennemsnit 76,4% 10,5% 13,0%
Oplysningerne vedrører perioden fra april 2018 til september 2018

Tallene i skemaet viser, hvilken procentdel af vores udleveringer af receptmedicin der var:

A: Det billigste lægemiddel (herunder hvor vi udleverer det billigste lægemiddel, som er tilgængeligt, (det billigste lægemiddel kan ikke skaffes) samt hvor recepten er påtegnet "ikke substitution", og vi ikke må substituere til et billigere lægemiddel) 

B: Lægemidler, der er udleveret inden for en fastsat bagatelgrænse. Det vil sige, at det ikke er det billigste lægemiddel men inden for en bagatelgrænse, som vi kan udlevere til dig.

C: Lægemidler der er udleveret uden for den fastsatte bagatelgrænse. Det vil sige dyrere lægemidler over bagatelgrænsen, hvor vi som udgangspunkt skal substituere til det billigste lægemiddel.

I forbindelse med udlevering af dosispakket medicin er udleveringspraksis afhængig af dosispakkeapotekets sortiment.

Vi er forpligtiget til at udlevere det billigste lægemiddel til dig. Vi kan dog i de tilfælde, hvor vi ikke har det billigste lægemiddel på lager, udlevere et lægemiddel til dig, der er lidt dyrere, men inden for en fastsat bagatelgrænse. Vi skal her oplyse dig om prisforskellen på det billigste lægemiddel, og det lægemiddel du får udleveret

 

Mulige årsager til at apoteket ikke har udleveret det billigste tilgængelige lægemiddel:

  • Lægen har skrevet på recepten, at der skal udleveres det ordinerede lægemiddel, hvormed apoteket ikke må substituere til et eventuelt billigere lægemiddel.
  • Kunden har ønsket et andet og dyrere lægemiddel.
  • Apoteket har ikke det billigste tilgængelige lægemiddel på lager, og kunden vil ikke vente på, at apoteket skaffer det.
  • Situationer hvor det billigste lægemiddel ikke kan fremskaffes

Saltum medicinudlevering

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Saltum medicinudlevering
Adresse Tinghøjgade 11
Postnummer / by 9493 Saltum
Telefon
Faxnummer
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    08:00-22:00
  • Tirsdag
    08:00-22:00
  • Onsdag
    08:00-22:00
  • Torsdag
    08:00-22:00
  • Fredag
    08:00-22:00
  • Lørdag
    08:00-22:00
  • Søndag
    08:00-18:00
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Saltum medicinudlevering

den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Ryd op i medicinskabet
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Andre ydelser

  • Sundhedstjek

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed

Tranum Håndkøbsudsalg

Apoteker Christina Weidemann Pedersen
Apotekets navn Tranum Håndkøbsudsalg
Adresse Tranhøj 4, Tranum
Postnummer / by 9460 Brovst
Telefon 98 23 52 11
Faxnummer 98 23 56 10
E-mail
Hjemmeside
CVR-nummer 31304342

Åbningstider

  • Mandag
    08:00-19:00
  • Tirsdag
    08:00-19:00
  • Onsdag
    08:00-19:00
  • Torsdag
    08:00-19:00
  • Fredag
    08:00-19:00
  • Lørdag
    08:00-19:00
  • Søndag
    08:00-19:00
Apoteker UDEN vagt har lukket på helligdage. Apoteker MED vagt har åbent som om søndagen. Læs mere under Vagtåbent eller kontakt apoteket.

Ventetid på Tranum Håndkøbsudsalg

den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter

Info

  • Kvalitetscertificeret

Lægemidler

  • Dosisdispensering
  • Medicinsamtale – Nydiagnosticeret kronisk sygdom
  • Tjek på inhalation

Forebyggelse og sundhedsfremme

  • Blodtryksmåling og rådgivning

Distribution

  • Køventetid
    Ventetiden skal i gennemsnit være under 5 minutter, og højst 5% af kunderne må vente mere end 10 minutter
  • Køventetid, målopfyldelse
    den gennemsnitlige vente tid var 2,11 minutter i uge 2 2017 og 0,2% af kunderne ventede i mere end 10 minutter
  • Ekspeditionstid
    Alle apoteker har direkte ekspedition og dermed forholdsvi kort ventetid
  • Fejludlevering
    Der må højst forekomme 0,02% fejludleveringer i forhold til det årlige antal ordinationer.
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    0,04% i perioden 1/9-16 til 15/1-17. Vi óverholder altså ikke vores mål i denne periode. Vi arbejder intensivt på at komme til det.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejludlevering pr. år
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Vi har overholdt vores mål i 2016 med 0 fejl
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Mindst 98% af kunderne kan ekspederes umiddelbart.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    98,6% af kunderne kunne afhente deres medicin med det samme (målt i uge 48 2016)

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Mindst 95% af kunderne skal tilbydes rådgiving, der afhenter receptmedicin til eget brug, eget barn, herunder dosipakket medicin, samt håndkøbsmedicin og andre vare skal tilbydes rådgivning
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    98,87% af kunderne har fået tilbudt rådgning. Målt uge 46 2016
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
    Forsendelseskunderne modtage et informationsblad (bagsiden af forsendelsesbilaget) som bla anbefaler at man læse indlægssedlerne på medicinen og at man kan henvende til apoteket for yderligere information
  • Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
    100% af forsendelseskunder tilbydes rådgiving (målt i uge 44 2016)

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Christina Weidemann Pedersen

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    ok tilgængelighed