Værd at vide om Mols Apoteksudsalg

Her kan du læse mere om apotekets sundhedstilbud og servicemål.
Her kan du læse mere om apotekets sundhedstilbud og servicemål.

Andre ydelser

  • Kvalitetscertificeret

Distribution

  • Køventetid
    På vores udsalg i Knebel er der kun en medarbejder til at betjene kunderne. Her er der hovedsagelig ingen ventetid det meste af dagen
  • Fejludlevering
    Må ikke overstige 0,02 % af det samlede antal pakninger. Det svarer til højst 2 fejl
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    fejludlevering blev målt til 0,2% ved sidste måling
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Accepterede fejl ved ekspedition af dosismedicin er 2 pr. 6 mdr.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    der har været 0 fejludleveringer
  • Servicegrad (leveringsevne)
    Vores mål er at have en leveringsevne på 97,5%. Dvs. at i 97,5% af tilfældende vil vi have det registedelægemiddel, håndkøbsmedicin eller frihandelsvare på positivlisten som efterspørges på lager.
  • Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
    ved sidste måling blev servicegraden målt til 98,08%

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Det er apotekets politik, at alle kunder som køber lægemidler, dosisdispenserede lægemidler og håndkøbs lægemidler, til sig selv, samt forældre til børn under 15 år, inviteres til dialog. Vores mål er at mindst 75 % af alle kunder, tilbydes rådgivning.
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    Ved sidste måling blev 61,64% af kunderne inviteret til dialog.