Chat with us, powered by LiveChat Få mere at vide om apotekets sundhedstilbud og servicemål

Værd at vide om Græsted Apoteksudsalg

Her kan du læse mere om apotekets sundhedstilbud og servicemål.
Her kan du læse mere om apotekets sundhedstilbud og servicemål.

Distribution

  • Køventetid
    Den gennemsnitlige ventetid for apotekets kunder skal være under 5 minutter og højst 5 % af kunderne må vente mere end 10 minutter.
  • Køventetid, målopfyldelse
    Periode: Uge 48 2022 -mål nået. Uge 21 2022 -mål nået.
  • Fejludlevering
    Der må højst være 1 fejl pr. 10.000 udleverede receptlægemidler - dvs. højst 0,01 %
  • Fejludlevering, målopfyldelse
    Periode: 1. juni 2022 til 30. november 2022 - mål nået. December 2021 til 30. maj 2022 -mål nået.
  • Fejludlevering ved dosisdispensering
    Der må højst være 1 fejl pr. 1.000 udleverede dosispakkede lægeidler - dvs. 0,1 %
  • Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
    Periode: 1. juni 2022 til 30. november 2022 - mål nået. December 2021 til 30. maj 2022 -mål nået.

Rådgivning og information

  • Faglig rådgivning og information i skranken
    Apoteket følger Danmarks Apotekerforenings Sektorkrav til rådgivning. Mindst 90 % af alle apotekets kunder inviteres til dialog og får efterfølgende tilpasset rådgivning og information.
  • Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
    Periode: Uge 10 2021 (recept, håndkøb og dosis) -mål nået.

Medarbejdere på apoteket

  • Apotekeren (apotekets ejer)
    Cathrine Rützou
  • Apotekets farmakonomer
    3

Handicapbetjening

  • Fysisk tilgængelighed for handicappede
    Trappe op til apoteket, kørestolsbrugere kan ringe og personalet kommer ud.