-
Køventetid
Den gennemsnitlige ventetid over en periode på 1 uge, må ikke overstige 5 minutter. Minimum 95 % af apotekets kunder ekspederes indenfor 10 minutter.
-
Køventetid, målopfyldelse
Gennemsnitlig ventetid: under 5 minutter. Antal ekspederet indenfor 10 minutter: 100 %. Målingen er foretaget: April 2016.
-
Fejludlevering
Der må højst konstateres 0,02 % fejl ved receptekspedition i forhold til antal ordinationer inden for de sidste 12 måneder.
-
Fejludlevering, målopfyldelse
Fejl ved receptekspedition: 0,001%. Målingen er foretaget: December 2015
-
Fejludlevering ved dosisdispensering
Der må højst konstateres 0,02 % fejl ved dosisekspedition i forhold til antal dosisordinationer inden for de sidste 12 måneder.
-
Fejludlevering ved dosisdispensering, målopfyldelse
Fejl ved dosisekspedition: 0,00 %. Målingen er foretaget: December 2015
-
Servicegrad (leveringsevne)
Det er apotekets målsætning at have lagerhold af receptpligtige lægemidler samt apoteksforbeholdte håndkøbslægemidler til mindst 98 % af vores ekspeditioner.
-
Servicegrad (leveringsevne), målopfyldelse
Lagerhold: 98,8 %. Målingen er foretaget: April 2016
-
Faglig rådgivning og information i skranken
Målet er at 80 % af alle apotekets kunder der køber håndkøbsmedicin og receptpligtig medicin inviteres til dialog.
-
Faglig rådgivning og information i skranken, målopfyldelse
Invitation til dialog: 80,6 %. Målingen er foretaget: Februar 2016
-
Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
Information gives via indlægssedler, som følger lægemiddelpakningerne. Kunden oplyses desuden om at kunne få yderligere oplysninger om lægemidlerne ved henvendelse til apoteket. Kunden modtager oplysning om substitution, såfremt det udleverede lægemiddel
-
Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder, målopfyldelse
Alle forsendelseskunderne fik vedlagt skriftlig information om tilbud om rådgivning og information om medicin og dosispakket medicin. Måling er foretaget: Februar 2016